AB Software en Consultancy 088-456 1234

A.B. Support

Basis | Basis+ | Premium | Advanced

Soms is goed niet goed genoeg

Als klant heeft u recht op onze Basis Support. Zo bent u verzekerd van een betrokken klantenservice, ervaren support medewerkers, directe hulp bij calamiteiten en toegang tot de A.B. Customer Portal.

Misschien heeft uw organisatie behoefte aan extra support. Die nóg sneller is en afgestemd is op uw bedrijfsspecifieke situatie. Dan bent u niet de enige. Concrete klantwensen die wij vaak horen zijn:

  • Kunnen wij bij incidenten helemaal ontzorgd worden?
  • Kunnen we ook bij complexe vragen sneller antwoord krijgen?
  • Kunnen we één aanspreekpunt krijgen voor alle vragen/incidenten?
  • Is er ook support mogelijk voor andere applicaties?

Ons support assortiment biedt het antwoord op deze vragen en wensen. Hogere support niveaus bieden u meer services en voordelen. In het overzicht ziet u welke services vanaf welk supportniveau beschikbaar zijn. De niveaus onderscheiden zich onder andere op de volgende gebieden:

Kortere response tijden
Uw supportvragen en/of escalaties worden bij hogere support niveaus sneller opgevolgd. Er worden duidelijke communicatielijnen afgesproken, zodat de juiste personen op de juiste tijdstippen ingelicht worden.

Dedicated supporter
Vanaf Premium Support kunt u altijd rekenen op uw vaste A.B. Support Professional. Deze specialist heeft meer kennis van de (omgeving) van uw bedrijf en kan dus gerichte ondersteuning bieden.

Ook andere applicaties
Als iets niet werkt zoals verwacht of er is een foutmelding, wat doet u dan? Bij Advanced Support lossen we het probleem voor u op, ook als het gaat om andere applicaties.

Remote ondersteuning
Door op afstand mee te kijken kunnen we uw vragen nog beter analyseren en afhandelen.

Rapportages
Wij zorgen periodiek voor een heldere rapportage. U heeft hiermee direct inzicht in aantal, status, reactie en doorlooptijd van incidenten en u kunt hierop acteren.

Support op locatie
Uw vaste A.B. Support Professional komt elk jaar minstens een keer langs voor een intake/support op locatie. Zo blijven we ook ‘in real life’ connected.

Zo werkt A.B. Support

Uw medewerkers kunnen incidenten en/of vragen aanmelden via de portal of telefoon. Heeft u Premium of Advanced Support, dan zal úw eigen Support Professional, met kennis van uw ICT-omgeving en applicaties, deze issues nog sneller oppakken.

Kies de support die bij u past
A.B. Software & Consultancy biedt support die is afgestemd op uw situatie en bedrijfsspecifieke wensen. Er zijn daarom vier niveaus: Basis, Basis+, Premium en Advanced. Wilt u weten welke variant het beste bij u past? Neem contact op met uw accountmanager of maak hieronder een afspraak.

Vragen? Neem contact op met de specialist!

Afspraak maken

    De nieuwsbrief bevat informatie over de veranderingen in de industrie, de nieuwste ERP oplossingen, Exact ERP in combinatie met Lean, onze agenda met sessies en events, et cetera.